Neumann János Nemzetközi Tehetségkutató Programtermék Verseny
Jól eligazodsz a programozás területén és szívesen foglalkozol különböző programozási módszerekkel? Ezen a tehetségkutató versenyen megmutathatod, mire vagy képes!
A verseny célja, hogy az informatikát szerető diákok számára lehetőséget biztosítson tehetségük kibontakoztatására, az általuk elkészített pályamunkák elkészítésén keresztül.
A versenyzők a következő kategóriákban küldhetnek be pályaműveket:
- Alkalmazói programok (oktatóprogramok, WEB alkalmazások, egyéb, valamely felhasználói probléma megoldására készített alkalmazás.)
- Játékprogramok (A versenyzők saját maguk által készített játékprogramjaikkal versenyezhetnek.)
- Megépített (digitális) automata berendezés (hardver) és vezérlése (szoftver)*
- Számítógépes grafika (kép, portré, karikatúra, stb…)
- Animáció (Számítógéppel előállított animáció.)
- Számítógéppel támogatott tervezés (CAD programokkal megszerkesztett tárgyak, objektumok, stb…)
A versenyen bárki részt vehet (általános és középiskolás diákok, egyetemisták), aki a döntő induló napjáig, azaz 2020. március 19-ig a 20. életévét még nem töltötte be.
Jelentkezési határidő: 2020. február 14.